O mně

Bydlím v Ostravě od 7.2009. Pracuji pro Tieto CZ jako technický specialista na pozici batch management. Mým úkolem je zajištění správného fungování úloh na mainframech a různých serverech, hlavně pomocí programu Control-M. Studoval jsem aplikovanou matematiku na Vysoké Škole Báňské v Ostravě.

Zkoušečka: Kruh a obdelník

Úkol:

Vytvoř abstraktní třídu Figure s virtuální metodou area.

Dále vytvoř třídy Circle a Rectangle, které dědí z třídy Figure a potřebné parametry (poloměr a strany) si vezmou už v konstruktoru.

Vytvoř pole 4 pointerů na třídu Figure. V dalších pomocných materiálech jsem pole pojmenoval figures.
Do pole vlož postupně obdelník 2×5, kruh o poloměru 10, obdelník 5×3 a kruh o poloměru 1.

Ve smyčce vypiš obsah všech 4 geometrických tvarů. Měly by vyjít zhruba takové výsledky: 10, 314, 15, 3.14

Všechno řádně odstraň z paměti.

 

Další část článku obsahuje nápovědy (formou zkoušečky) a vzorové řešení příkladů – je dostupná pouze pro uživatele, kteří si to předplatí.


Promiňte, nemáte právo na prohlížení tohoto příspěvku. Je dostupný pouze pro některé uživatele.